четвер, 6 травня 2021 р.

7 травня

Я досліджую світ

Яке значення для життя людини має кров?

1. Переглянь уважно відео


 2. Прочитай у підручнику "Яке значення для життя людини має кров?" ст.135-137

3. Перевір себе, як уважно опрацював матеріал підручника.

Пройди тест

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8190481


Математика

Самостійна робота

1. Обчисли вирази


2. Розв'яжи задачу

      У магазин привезли 243 пакети цукру по 3 кг  і 108 пакетів  солі  по 2 кг. Скільки всього привезли цукру і солі до магазину?

3. Обчисли вирази

934 - 109 * 5                    

252 + 319 *2 

95 * 8 - 43*6

4. Побудуй прямокутник довжина якого 12 см, 

а ширина - у 6 разів менша. 

Знайди периметр даного прямокутника.

Українська мова

Розповідаю, як турбуюся про своє здоров'я

1. Склади і запиши текст-розповідь про те, як ти турбуєшся про своє здоров'я.

План 

1. Чи дбаєш ти про своє здоров'я?

2. Чи робиш ранкову зарядку?

3.Яким видом спорту займаєшся?

4.Як проводиш вільний час?

5. Як думаєш, чи треба дбати про здоров'я з дитинства?

Немає коментарів:

Дописати коментар