Українська мова
Тема: Розпізнаю текст
1. Переглянь відео.
2. Прочитай правило на стор.125.
Запам'ятай, що таке текст!
3. Виконай вправу 3, 4 (письмово) стор.125,
а вправи 5, 6, 7 стор.126 (усно)
4. Попрацюй самостійно!
Розташуй речення так, щоб вийшов текст.
Вдячний птах весело зацвірінькав.
Діти впустили його у квартирку.
Був холодний дощовий день.
Горобчик змок і шукав затишку.
Вони годували його крихтами хліба.
Ситий горобчик вилетів у вікно.
Тема: Розпізнаю текст
1. Переглянь відео.
2. Прочитай правило на стор.125.
Запам'ятай, що таке текст!
3. Виконай вправу 3, 4 (письмово) стор.125,
а вправи 5, 6, 7 стор.126 (усно)
4. Попрацюй самостійно!
Розташуй речення так, щоб вийшов текст.
Вдячний птах весело зацвірінькав.
Діти впустили його у квартирку.
Був холодний дощовий день.
Горобчик змок і шукав затишку.
Вони годували його крихтами хліба.
Ситий горобчик вилетів у вікно.
Гарна робота! А тепер порухайся!
Математика 
Тема: Таблиця множення числа 8
1. Переглянь відео декілька разів, заспівай таблицю множення числа 8
А тепер спробуй відповіді називати самостійно
2. Обчисли вирази № 863.
3. Розв'яжи задачу № 865
М'ятні пр. -__ п. по ___кг
Медові пр. - ___ по ___ кг
  Не забудь поставити порівняльну дужку, тому що нам треба дізнатися яких пряників розфасували більше і на скільки.
4. Розглянь кроки побудови прямокутника №867.
 5. Виконай № 868
А тепер зробіть перерву!
Я досліджую світ
Тема: Літні місяці 
Переглянь відео.
Запам'ятай, назви літні місяці і з чим вона пов'язана.
 За бажанням, можеш намалювати "символ" кожного місяця, тобто завдяки якій рослині або предмету місяць отримав назву. 
Сфотографуй і пришли мені малюнок.
 
Немає коментарів:
Дописати коментар