понеділок, 30 березня 2020 р.

1 квітня

Завдання на 1 квітня


Я досліджую світ

Тема: Як упізнати весну
1. Переглянь відео


2. Виконай тестове завдання

    1. Обери місяць, який не є весняним?
                
                 А. квітень
                 Б. грудень
                 В. березень
                 Г. травень

    2. З'єднай  назву місяця та його характеристику

           1. травень                      а. тане сніг на полях

           2. квітень                       б. встановлюється вже тепла   
                                                       погода

           3. березень                     в. земля готується до цвітіння

    3. Обери ознаку весни в неживій природі

                  А. Тане лід на річках.
                  Б. Водойми вкриваються кригою.
                  В. Іній вкриває  дерева  і кущі.

    4. Познач ознаку весни в живій природі

                 А. Жовтіє і в'яне трава.
                 Б. З'являється молода зелена трава.
                 В. Утворюються проталини.

   5. Пригадай, чому весняні місяці отримали таку назву. Запиши про назву одного весняного місяця (на власний вибір) 1- 2 речення.

     Відповіді  на тестове завдання сфотографуй  і відправ мені у Вайбер або  на електронну пошту.


А тепер відпочинь!  Зроби перерву!


Математика

Тема: Таблиця множення числа 5. Задачі на кратне  порівняння чисел.

1. Пригадай таблицю множення числа 5




2. Обчисли вирази 746, 748 стор. 122

3. Переглянь відео. Будь уважним і ти навчишся розв'язувати задачі на кратне порівняння.
4. Розв'яжи задачу  747.
5. Накресли два відрізки. Довжина першого відрізка - 4 см, а другого - удвічі більша.
     Не забудь, записати вираз, за допомогою якого знайдеш довжину другого відрізка!


  Молодець! Ти гарно попрацював! А тепер відпочинь!

Українська  мова

Тема: Службові слова. Написання службових слів окремо.

1. Переглянь відео


2. Дай усну відповідь на питання
  • Назви приклади службових слів.
  • Чи можна   поставити до них питання?
  • Навіщо службові слова потрібні в реченні?

3. Запиши каліграфічно

              З  з  зз із   за   загадка

     Доповни та запиши речення.
          
   Я люблю загадки про ....,   ......  .

4. Знайди у підручнику вправу 5 стор.107
        Запиши загадку, яка  вийшла  у зошит.
        Зроби звуко-буквенний аналіз слова-відгадки.

5.Виконай вправу 8 стор.107.
      Спиши загадку Читалочки.
  Пам'ятай, що слова в реченнях пишемо окремо одне від одного!


Дякую, ви сьогодні плідно попрацювали!

Немає коментарів:

Дописати коментар